ساده ترين روش هاي ساخت حروف چلنيوم


ldn og alkohol

ldn vekttap hutoncallsme.azurewebsites.net naltrekson 3 mg

Amitriptyline for Anxiety

buy amitriptyline

clomid london

clomid london drugs

clomid birmingham

buy clomid tablets

sildenafil

buy viagra online uk

clomid online reviews

clomid online

tamoxifen davis pdf

tamoxifen for men

buy amoxicillin over the counter

buy amoxicillin amazon go buy antibiotic online

buy amoxicillin for chickens

amoxicillin rash

buy prednisolone eye drops over the counter

buy prednisolone 5mg go prednisolone without prescription

buy amoxicillin

amoxil 875 lapaj.pl amoxil classification

cheap prednisolone

buy prednisolone acetate eye drops jlopresti.fr cheap prednisolone

amoxil 500g

amoxicillin 500mg tds

cheap naltrexone uk

buy naltrexone read here naltrexone in uk

accutane without food

cheap accutane blog.endungen.de accutane without birth control reddit

prednisolone without prescription

prednisolone pharmacy crownlimos.ca prednisolone online

Amoxicillin Online

amoxicillin over the counter dollarbillcopying.com amoxicillin 500mg

ventolin vs albuterol

albuterol ventolin vs proair click albuterol and ventolin the same

abortion pill over the counter uk

medical abortion click here abortion pill

albuterol inhaler how to use

buy albuterol inhaler

buy antibiotics for uti

antibiotics for strep sizzlefinger.com buy antibiotic eye drops

lyrica prescription information

order lyrica from canada charamin.jp lyrica online usa

where to buy abortion pill uk

purchase abortion pill online uk by-expression.com buy abortion pill uk

abortion in philippines

abortion pill philippines

abortion pill kit

usa buy abortion pill

antidepressant online delivery

buy sertraline

buy elavil uk

amitriptyline for nerve pain link amitriptyline online

buy abortion pill philippines

medical abortion ph
در تابلوسازي‌هايي كه از دستگاه چلنيوم ساز استفاده ميكنند مراحل خم كردن، قوس وشيار بروي لبه چلنيوم توسط دستگاه بصورت كامپيوتري طبق فايل طراحي شده انجام مي‌پذيرد كه خالي از اشكال هم نيست، چون اين دستگاه توسط اروپايي‌ها براي فونت لاتين طراحي و ساخته شده نه براي فونت فارسي، به همين دليل در بعضي از موارد اشكالاتي وجود دارد، حتي مي‌توان گفت كه بعضي از اين دستگاه‌ها در طي مراحل ساخت بر روي لبه چلنيوم خط و خش نيز ايجاد مي‌كنند. در تابلوسازي‌هايي كه  مجهز به اين دستگاه ها نمي‌باشند تمام مراحل خم كردن قوس و شيارها توسط استاد كار ماهر انجام مي‌شود.

بعد از درست شدن لبه حروف و لبه چلنيوم آن را بروي ميز آهني با آهنرباهاي مخصوص ثابت و جذب يكديگر ميكنند و با چسب 123 و اسپري لبه چلنيوم را به پلكسي مي‌چسبانند. بعد از اينكه حروف چلنيوم ساخته شد حالا نوبت به زير سازي اين حروف مي‌رسد و براي اينكار از ورقهاي pvc  با ضخامت  8 و 10 ميليمتر به كاربرده مي‌شود كه ابعاد اين ورق 120-240 سانتيمتر مي‌باشد.

اين ورقها در مقابل آب، آفتاب، گرما و سرما مقاوم بوده و تغيير حالت نخواهد داد و
به همين منظور جهت زيرسازي حروف چلنيوم بسيار كاربرد دارد. حروف چلنيوم ساخته  شده بروي ورق PVC قرار گرفته و دور آنرا خط كشي مي‌نمايند و توسط اره برقي برش خورده به نحوي كه در داخل چلنيوم زير نوار گردگير براحتي قرار بگيرد.

حالا به قسمت روشنايي داخل چلنيوم كه از smd استفاده مي‌شود مي‌رسيم كه در اين بخش توضيحات كاملي شرح داده مي‌شود.

تا قبل از دهه هشتاد در كشور ما لامپ‌هاي نئون بصورت فراوان پشت شيشه  مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و يا داخل حروف نئون پلاستيك استفاده مي‌شد كه درعين نور زياد و زيبايي و جلب توجه، بسيار ترد و شكننده بودند و با كوچكترين ضربه شكسته و گاز آن خالي مي‌شد. لامپ هاي نئون از ترانس‌هاي هسته اي با ولتاژ هايي بالا تغذيه ميكردند و به طور معمول اين نوع لامپ‌ها بر اثر شوك دادن قسمت الكترود به بدنه نئون و يا فلزات اطراف باعث شكستن خود لامپ مي‌شد و يا در زمان بارندگي و يا تماس با آب بازهم باعث شوك دادن و اتصالي در قسمت الكترود مي‌شد و در كل اگر داخل حروف نئون پلاستيك استفاده مي‌شد بسيار مشكل ساز بوده و مدام بايد مورد  سرويس و تعميرات انجام مي‌گرفت و در بعضي موارد اين اتصالي‌ها باعث آتش سوزي نيز مي‌شد.

در دهه هشتاد  لامپ هاي LED وارد صنعت تبليغات و مخصوصا  تابلوسازي شدند كه گفته مي‌شد ساخت كشور كره، تايوان و چين مي‌باشد كه عمدتا كشور چين در اين زمينه طبق معمول پيشتاز بوده و در كل شروع خوبي دراين زمينه بود. LED شاخه‌اي جاي لامپ‌هاي نئون  داخل حروف پلاستيك را گرفت، در ابتدا اين  LED شاخه‌اي  به ظاهر بهتر از لامپ نئون به نظر مي‌رسيدند، ولي خالي از اشكال هم  نبودند چون هم ضد آب نبودند و هم بروي پلكسي حروف نقاط نوراني پر رنگ ايجاد مي‌كردند. بعد از آن LED بلوكي پنج لامپ و سه لامپ جاي LED شاخه‌اي را گرفت و اين محصول مشكل آب و نقاط نوراني را بر طرف كرد، اما نور اين LED رضايت بخش نبود.

بعد از آن شركت‌هاي چيني LED جديدي بنام smd توليد و وارد بازار كردند كه يك شاهكار در زمينه ايجاد نور دلخواه داخل حروف بود. SMD  داراي شدت نور فوق العاده و  طول عمر بالا بوده و رزين روي  بلوك‌هاي آن مقاوم و ضد آب مي‌باشند و نصب آنها بروي pvc بسيار آسان و سريع مي‌باشد. SMD  داراي شدت نور فوق العاده و  طول عمر بالا بوده و رزين روي  بلوك‌هاي آن مقاوم و ضد آب مي‌باشند و نصب آنها بروي pvc بسيار آسان و سريع مي‌باشد. لازم به توضيح است كه منبع تغذيه SMD ترانس‌هاي 12 ولت بوده و مصرف آنها كمتر از ترانس‌هاي هسته‌اي با ولتاژ بالا مي‌باشد و به همين دليل اگرصحيح سيم كشي و تقسيم آمپر شود ديگر مشكل حرارت، اتصالي و سوختن نخواهد داشت، در پايان نحوه سيم كشي و تقسيم جريان را براي همكاران توضيح خواهم داد.

موقعي كه PVC حروف چلنيوم برش خورد نوبت به چسباندن لامپ‌ها مي‌رسد. ابتدا سطح روي PVC بايد كاملا تميز و پاك شود سپس محافظ چسب پشت SMD را جدا كرده و لامپ ها را كنار يكديگر با فواصل بين 3 الي 4 سانت چسبانده تا جايي كه تمام سطح pvc را پوشش دهد. زمانيكه فواصل بين SMD ها بيشتر از حد معمول شود پس از نصب خواهيم ديد كه حروف چلنيوم داراي نقاط تاريك و كم رنگ خواهد شد.

© 2017 showtablo. All Rights Reserved | Design by gnb-web.ir